Feeds:
Записи
Коментарі

Archive for 06.02.2011

Наводимо витяг із листа члена Президії УБА: «Вчора в розсилці Польської спілки бібліотек отримала лист, який зворушив мене до сліз. Наша колега, моя добра знайома (статті про роботу її бібліотеки я перекладала і вони були в нас опубліковані), директор Міської публічної бібліотеки міста Краснік, іде на пенсію. Нижче наводиться її шляхетне послання до всіх, з ким її зводила доля. Для чого я це роблю? Останнім часом мені досить часто доводиться спілкуватися з директорами, які вже вийшли або скоро мають піти на відпочинок. Не бачила ЖОДНОГО, хто був до цього психологічно готовий. Образи, нарікання, нерозуміння того, що «твій потяг вже пішов». Мені здається. що назріла тема дискусії – як піти достойно і кому залишити справу свого життя. Це ніби тема про пенсіонерів, але водночас це тема молодих наступників, про яку я говорила на нашій останній зустрічі і яка представляється мені надзвичайно актуальною. Якщо і ви так вважаєте – можете розмістити цей лист на своїх блогах.

 

Час прощання

Ніщо в цьому житті не дається назавжди. Минуло близько 20 років моєї праці на посаді директора Міської Публічної Бібліотеки в Красніку і майже 38 років бібліотекарської праці. Бути шефом Красніцької бібліотеки було для мене честю, а професійна діяльність була моєю пристрастю і моїм покликанням. За цей час я зустріла на своїй дорозі багато мудрих, достойних, благородних і симпатичних мені людей. З багатьма з них ми спільно творили образ нової якості культури.

Це були також і нелегкі роки – інтенсивні, повні прикрих і милих несподіванок, але дуже креативні. Реалізуючи місію Бібліотеки, я завжди керувалась інтересами читачів, нинішніх і майбутніх.

31 січня я прощаюсь зі своїми працівниками, бібліотекарями Красніцького повіту, Воєводської Публічної Бібліотеки в Любліні, бібліотеками багатьох міст Польщі – членів Польської Спілки Бібліотек, фірмами і організаціями – партнерами бібліотеки. А передусім – з читачами Бібліотеки і мешканцями Красніка.

Прошу пробачення у тих, кого коли-небудь образила! Всім бажаю завжди кращого завтра!

Тим, хто має перед собою ще роки праці, бажаю, щоб виконували її якнайкраще, але ніколи не забували, що не тільки праця є сенсом життя.

Бібліотекарям бажаю завжди шанувати свою професію і пам’ятати про те, що це вони існують для читачів, а не навпаки.

Мешканцям Красніка бажаю, щоб нарешті вони мали чудову, сучасну бібліотеку, де кожен знайшов би для себе те, що йому потрібно. Зайшов… подивився… послухав… відпочив… і полюбив її назавжди.

Недобрим людям (бо і такі зустрічались на моєму шляху), повним презирства, заздрощів, ненависті і лицемірства, бажаю, щоб зрозуміли, що добро творить добро, а зло завжди перетворюється не пекло.

Усім тим, з ким було мені по дорозі, дякую за співпрацю, щирість і взаємну довіру.

Нелегко розставатися!

А може осінь життя також буде цікавою і принесе замість темряви і мороку кольори сонця?

Анна Збитнєвська

 

Read Full Post »

Ви можете знайти за адресою: http://www.library.kherson.ua/index.html

Read Full Post »

